E-sigarett, E-juice og Aroma nettbutikk | ECigge.no

Levering & Retur

ECigge.no tilbyr nå tre forskjellige fraktalternativer til våre kunder. Enten du ønsker pakken levert rett hjem i din postkasse, eller du ønsker å hente din pakke på nærmeste postkontor. Les mer om våre leveringsalternativer under. 

Posten – Pakke i postkassen / Pose på døren.

Leveringstid: 3-5 virkedager. 

Sendinger under 2 kilo sendes som pakke i postkassen. Du må alltid passe på at din postkasse er stor nok for denne pakken. Vi tar ikke på oss ansvaret for skadet eller bortkomne pakke-i-postkassen forsendelser. Du må selv kontakte distributør ved slike tilfeller. Vi fraråder derfor å benytte pakke i postkassen for kostbare ordre.

Postboksadresser kommer ikke under denne type forsendelse.

Dersom din postkasse er låst eller for full blir pakken levert til nærmeste utleveringssted – postkontor eller post i butikk. Du vil da motta en SMS eller e-post fra posten, med melding om at pakken kan hentes på ditt nærmeste postkontor eller post i butikk. Eller din pakke kan bli forsøkt hengt på døren I en pose dersom postbudet finner det forsvarlig. Det kommer et gebyr i tillegg. 

Ved uhentet pakke vil posten sende seg en påminnelse etter 3 og 11 dager. Er pakken fortsatt ikke hentet etter 14 dager vil pakken bli returnert til oss. I forbindelse med noen høytider vil hentefristen bli utvidet. 

Dersom pakke kan ikke sendes med denne frakt (pakke i postkasse), vil du motta en SMS eller e-post fra oss om å finne en andre leveringsalternativ. Ekstra kostnad vil bli lagt på din side. 

Bring – Servicepakke

Leveringstid: 2-5 virkedager.

Med leveringsalternativet Servicepakke vil pakken bli levert direkte til ønsket postkontor, eller post i butikk. Når du velger dette leveringsalternativet i vår kasse, vil du selv få mulighet til å velge mellom en rekke utleveringssteder i nærheten av ditt postnummer. Når pakken har ankommet ønsket postkontor eller post i butikk, vil du få SMS om at pakken er klar for henting.
Ved uhentet pakke vil posten sende seg en påminnelse etter 3 og 11 dager. Er pakken fortsatt ikke hentet etter 14 dager vil pakken bli returnert til oss. I forbindelse med noen høytider vil hentefristen bli utvidet.

 

Dersom varen tar lengre tid enn forventer, tar kontakt med posten/bring.  Du kan også spore din pakke på posten.no

Ved romjulen, kan det mulighen for at forsinkelse av levering. 

Dersom Selgeren ikke leverer varen, eller leverer den for sent i henhold til avtalen, og dette ikke skyldes deg eller forhold på din side, kan du i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 5 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, kreve oppfyllelse, heve avtalen eller kreve erstatning fra Selger.

Ved forsinkelse må krav rettes til Selgeren innen rimelig tid.

Vi har full returrett i 14 dager fra du mottar din pakke fra oss for kjøp over kr. 300,-. Dette i henhold til angrefristloven.

Varer som skal returneres til oss, må være i den stand du mottok varene (ny og ubrukt). Er ikke varene i den stand du mottok de, kan returretten helt eller delvis bortfalle.

Mottar du en annen vare enn bestilt, eller det er feil og mangler ved leveransen, vil vi forsøke å rette opp denne feilen så fort som mulig.

Ønsker du å returnere varer, eller du opplever feil på leveransen, ber vi deg kontakte oss så snart som mulig.

Du kan laste ned returseddel her. 

Kontakt oss på telefon eller e-post:
Epost: post@ecigge.no